Zamówienie Publiczne
Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Ozimku
Nr sprawy: ZO/1/2024
Tryb postępowania: Zapytanie oferowe
Przedmiot zamówienia: Usunięcie awarii oraz wykonanie remontu
Termin składania ofert: 18.07.2024r.
Przedmiot zapytania ofertowego: Usunięcie awarii instalacji hydraulicznej oraz remont łazienki, w tym wykonanie: robót rozbiórkowych, hydraulicznych i elektrycznych, płytkowanie, malowanie, montaż ubikacji, armatury łazienkowej, umywalki z baterią, oświetlenia oraz wymiana drzwi łazienkowych.
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek. Wnioski o udostępnianie informacji publicznej należy kierować bezpośrednio do dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ozimku na adres: 46-040 Ozimek, ul. Częstochowska 26 Wzór wniosku znajduje się w załączniku nr 2 do Zarządzenia nr 19 Dyrektora PSP nr 1 w Ozimku |